Regulamin
Regulamin
Regulamin świadczenia usług za pośrednictwem strony www.chilloutbilgoraj.pl
dla Konsumentów
Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do stosunków pomiędzy F.H.U. „ FOX-KOM” JAROSŁAW LISOWSKI , ul. Sikorskiego 7a, 23-400 Biłgoraj, NIP 918-115-37-97, REGON 061462760 której przysługują prawa do Serwisu a Konsumentami. Niniejsze przepisy nie dotyczą podmiotów prowadzących Restauracje, których prawa i obowiązki wynikają z Ogólnych Warunków Umów strony internetowej www.chillotbilgoraj.pl
I. Postanowienie ogólne i definicje
Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:
- Regulamin: niniejszy regulamin
- www.chilloutbilgoraj.pl – witryna internetowa restauracji Chillout
- Oferta : propozycja zawarcia umowy sprzedaży produktów i usług na warunkach określonych przez Restauracje, w szczególności zawierających cenę, opis i skład oferowanego Towaru, przy wykorzystaniu i za pomocą funkcjonalności dostępnych na stronie www.chilloutbilgoraj.pl
- Zamówienie : oświadczenie woli składane przez Konsumenta Restauracji na wybraną przez niego Ofertę, skutkujące zawarciem Umowy.
- Użytkownik – Konsument : Osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, składająca Zamówienie w Restauracji za pośrednictwem strony www.chilloutbilgoraj.pl , która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
- Umowa : stosunek prawny zawarty pomiędzy Konsumentem a Restauracją na podstawie złożonego Zamówienia za pomocą serwisu dotyczący jego realizacji oraz jego dostawy lub osobistego odbioru.
- Restauracja : podmiot, prowadzący działalność gospodarczą w zakresie gastronomii, w szczególności przygotowujący dania, napoje i podobne produkty, korzystający z usług świadczonych przez restaurację Chillout umieszczający w serwisie asortyment produktów oferowanych przez siebie wraz z cenami brutto oraz obszarem dostawy, kosztami dostawy i minimalnymi kwotami zamówienia.
- Usługi : zespół usług oferowanych Konsumentowi przez Chillout za pośrednictwem serwisu, w tym w szczególności: publikacja Oferty, pośredniczenie przy zawieraniu Umów pomiędzy Konsumentem a Restauracją poprzez udostępnienie platformy Restauracji i Konsumentowi, umożliwienie Konsumentowi dodawania ocen, komentarzy i opinii na temat poszczególnych Restauracji oraz ich wyświetlania.
- Konto : spersonalizowany panel administracyjny Konsumenta dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej www.chilloutbilgoraj.pl – po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego to Konsument może korzystać z usług świadczonych przez Firmę, w tym w szczególności składać zamówienia na produkty oferowane przez poszczególne Restauracje.
II. Postanowienia Ogólne
- W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 1422z późn. zm.). Regulamin skierowany jest do Użytkowników serwisu www.danienazawolanie będących Konsumentami . Regulamin dostępny jest dla Klientów nieodpłatnie na stronie internetowej www.danienazawolanie.pl. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Zamówienie odbywa się na podstawie aktualnej wersji niniejszego Regulaminu, tj. obowiązującej w momencie złożenia zamówienia i zaakceptowanej przez Użytkownika. Do korzystania z usług dostępnych w serwisie konieczne jest posiadanie systemu komputerowego pozwalającego na korzystanie z zasobów Internetu, skrzynki e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW. Zaleca się stosowanie jednej z następujących przeglądarek, z włączoną opcją „cookies” (obsługa plików cookies):
- Internet Explorer 11 lub wyższa wersja;
- Mozilla 55 lub wyższa wersja,
- Google Chrome 6.1 lub wyższa wersja,
- Safari 5.1 lub wyższa wersja,
- Opera 47 lub wyższa wersja.
- Cillout nie pobiera od Użytkownika żadnych opłat za korzystanie z serwisu www.chilloutbilgoraj.pl
- Chillout nie ponosi odpowiedzialności za zachowania Użytkowników w ramach serwisu ani za nienależyte wykonanie bądź niewykonanie przez nich umów zawartych w ramach Transakcji, jak również za następstwa działań podjętych przez Użytkowników oraz osoby trzecie, a stanowiących naruszenie postanowień Regulaminu. Chillout w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za jakość Produktów sprzedawanych w ramach Oferty, zdolność Sprzedających do sprzedaży, wypłacalność Kupujących oraz prawdziwość i rzetelność informacji podawanych przez Użytkowników i Restauracje.
- Chillout jest stroną umów sprzedaży Towarów zawieranych pomiędzy Użytkownikiem i Restauracją i gwarantuje, że Restauracja jest uprawniona do zawarcia i wykonania umowy.
IV. Zasady Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną:
- Rozpoczęcie świadczenia Usług przez Spółkę, następuje po akceptacji przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu i po rozpoczęciu korzystania przez Użytkownika z Platformy.
- Użytkownicy mają możliwość zarejestrowania się na Platformie – utworzenia Konta na skutek podania w formularzu rejestracyjnym dostępnym na stronie internetowej: www.chilloutbilgoraj.pl w zakładce „Rejestracja” swojego imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz hasła. Do aktywacji Konta niezbędnym jest kliknięcie przez Konsumenta w link aktywacyjny przesyłany niezwłocznie na podany przez niego adres e-mail. Utworzenie Konta może się również odbyć poprzez wybranie odpowiedniej opcji podczas składania zamówienia lub połączenie Platformy z aplikacją Facebook.com. Konsument może zrezygnować ze świadczonych Usług w każdym czasie.
- Użytkownicy, mogą dokonywać zamówień bez konieczności uprzedniej Rejestracji i posiadania Konta. W takim przypadku, po wybraniu Towarów (dodanie do koszyka), niezbędne jest podanie odpowiednich danych wymaganych w formularzu, koniecznych do finalizacji zawieranej w ten sposób umowy z Restauracją. Z chwilą dokonania zamówienia, podmiot, o którym mowa w zdaniach poprzednich, zawiera umowę, której przedmiotem są usługi, na warunkach określonych w Regulaminie.
- Użytkownik powinien na bieżąco aktualizować dane widniejące w ustawieniach Konta. Po Rejestracji zabrania się usuwania przez Użytkownika danych zawartych w ustawieniach Konta, a także podawania danych niepełnych bądź nieprawdziwych.
- Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta w serwisie po podaniu loginu lub adresu e-mail oraz hasła (Logowanie). Logowanie do serwisu za pośrednictwem usługi zautomatyzowanych rozwiązań oraz za pośrednictwem innych serwisów, w tym serwisów społecznościowych, powoduje takie same skutki, jak logowanie bezpośrednio na stronie internetowej serwisu.
- Korzystanie ze zautomatyzowanych rozwiązań, w szczególności oprogramowania wywołującego logowanie, następuje na ryzyko Użytkownika korzystającego z takiego oprogramowania.
- Vado nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Użytkownika w Serwisie w wyniku utraty lub ujawnienia przez Użytkownika loginu lub hasła do takiego konta.
- Użytkownik może w każdej chwili zażądać usunięcia swojego konta z serwisu. Może to uczynić pisemnie przesyłając stosowny wniosek na adres Właściciela Serwisu lub za pomocą poczty elektronicznej na adres info@chilloutbilgoraj.pl lub też formularza kontaktowego dostępnego pod adresem www.chilloutbilgoraj.pl, usunięcie konta nastąpi najpóźniej po upływie 14 dni od dnia otrzymania stosownego żądania przez Spółkę.
- Firma ma prawo do natychmiastowego usunięcia Konta danego Użytkownika, w sytuacji rażącego naruszania przez niego postanowień niniejszego Regulaminu, w tym w szczególności: umyślnego wystawiania niezgodnych z prawdą ocen poszczególnych Restauracji, dostarczania treści o charakterze bezprawnym, dokonywania działań sprzecznych z pkt 11 czy też podania nieprawdziwych/fałszywych danych podczas procesu rejestracyjnego. Użytkownik, który został pozbawiony prawa do korzystania z usług Serwisu, nie może dokonać ponownej rejestracji bez uprzedniej zgody Spółki.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niemożność świadczenia Usług na rzecz Użytkownika na skutek działania siły wyższej.
- Użytkownik zobowiązany jest do:
- korzystania z usług oferowanych przez Spółkę w sposób niepowodujący zakłóceń w funkcjonowaniu Serwisu, w szczególności poprzez użycie oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań mających na celu wejście w posiadanie informacji niejawnych, będących w posiadaniu Spółki;
- korzystania z usług oferowanych przez Spółkę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami;
- korzystania z usług oferowanych przez Spółkę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Restauracji, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i innych przysługujących im praw;
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
- Korzystający z Platformy Użytkownicy mają obowiązek postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami współżycia społecznego. Zakazane jest postępowanie przez Użytkowników w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi, dobrymi obyczajami lub w sposób naruszający uzasadnione interesy Spółki.
- Wszyscy Użytkownicy przyjmują do wiadomości, iż materiały dostępne w serwisie są objęte ochroną prawa autorskiego.
V. Oferta
- Wszelkie dane w zakresie Oferty Produktów/Towarów Restauracji umieszczane są w Serwisie samodzielnie przez Restaurację.
- W przypadku akceptacji Oferty Produktów/Towarów Restauracji przez Użytkownika powstaje stosunek prawny bezpośrednio pomiędzy Użytkownikiem a Restauracją.
VI. Umowa
- Umowa zawierana jest pomiędzy Stronami – Użytkownikiem a Restauracją – w momencie ukończenia składania Zamówienia przez Użytkownika i kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. Użytkownik niezwłocznie otrzyma potwierdzenie jej zawarcia na podany przez siebie podczas składania Zamówienia adres mailowy.
- Podanie przez Użytkownika prawdziwych, prawidłowych i pełnych danych Kontaktowych podczas składania zamówienia jest warunkiem wykonania zamówienia przez Restaurację.
- Po złożeniu Zamówienia przez Użytkownika, zobowiązany jest on do bycia dostępnym za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej dla Restauracji, zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi przy składaniu Zamówienia.
- Użytkownik – w celu uzyskania informacji o statusie realizacji Umowy może kontaktować się bezpośrednio z Restauracją za pomocą danych kontaktowych podanych w Serwisie oraz potwierdzeniu Zamówienia, o którym mowa w ust. 1.
- Użytkownik zobowiązany jest ponadto do:
- obecności pod wskazanym przez siebie adresem przy składaniu Zamówienia – w przypadku wybrania opcji „zakup z dostawą”;
- zgłoszenia się po odbiór zamówienia do Restauracji w czasie wskazanym w potwierdzeniu Zamówienia – w przypadku wyboru samodzielnego odbioru zamówionych produktów.
VII. Odstąpienie od Umowy
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż z uwagi na fakt, iż zamówione przez niego Produkty, mają krótki termin przydatności do spożycia, nie jest on uprawniony do odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu jej faktycznej realizacji (art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Odstąpienie od zawartej Umowy przed rozpoczęciem jej faktycznej realizacji jest możliwe bez podania jakiejkolwiek przyczyny poprzez kontakt telefoniczny z Restauracją.
- Restauracja jest uprawniona do odstąpienia od Umowy, w przypadku:
- zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Umowy,
- dezaktualizacji zamieszczonej w Platformie Oferty w sytuacji, gdy Użytkownik nie zgodził się na alternatywę dotycząca Zamówienia złożoną przez Restaurację,;
- przekazania przez Użytkownika nieprawidłowego lub nieosiągalnego numeru telefonu lub adresu dostawy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze stron traktuje się ję jako niezawartą, z zastrzeżeniem zapisu pkt 4 poniżej.
- W przypadku złożenia przez Użytkownika fałszywego Zamówienia lub niewykonania przez niego Umowy (w szczególności przez jej nieopłacenie lub nieobecność w miejscu dostawy lub w punkcie odbioru w celu odebrania zamówionych produktów), Spółka jest uprawniona do odmowy przyjęcia przyszłych Zamówień od takiego Użytkownika i dokonania zablokowania jego konta w serwisie.
VIII. Płatność
- W momencie zawarcia Umowy zgodnie z postanowieniami art. 6.1 niniejszego Regulaminu, po stronie Użytkownika powstaje obowiązek płatności na rzecz Restauracji ceny wynikającej z Zamówienia. Podana w Zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę jaką Zamawiający zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy. Obciążenie Zamawiającego dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej zgody.
- Płatność za dokonane zamówienie może nastąpić przy odbiorze zamówienia w Restauracji lub osobie doręczającej zamówienie. Użytkownik jest informowany o dostępnych sposobach zapłaty w serwisie podczas składania Zamówienia w danej Restauracji i dokonuje jego wyboru przed złożeniem Zamówienia, tj. przed kliknięciem przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Spółka nie ingeruje w jakiekolwiek rozliczenia pomiędzy Restauracją a Użytkownikiem.
IX. Reklamacje.
- Z uwagi, iż Spółka nie jest stroną umów zawieranych pomiędzy Użytkownikiem a Restauracją, wszelkie reklamacje dotyczące Oferty, Zamówienia lub realizacji Umowy winny być składane bezpośrednio do Restauracji z wykorzystaniem jej danych kontaktowych wymienionych w Platformie.
- Jeśli reklamacja Użytkownika dotyczy pracy serwisu, reklamacja powinna być złożona do Chillout na adres infi@chilloutbilgoral.pl
- Reklamacja Użytkownika złożona zgodnie z pkt 2 będzie rozpoznania w terminie do 14 dni od dnia jej wpływu do Wół na Stół.
X. Prywatność i poufność.
Podane przez Użytkowników dane osobowe Chillout zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z polityką prywatności zawartą w serwisie. Restauracji ujawniane są dane osobowe Użytkownika jedynie w przypadkach przewidzianych w Regulaminie w celach związanych ze zrealizowaniem Zamówienia oraz w innych przypadkach, za uprzednią zgodą osoby, której dane dotyczą.
XI. Zmiany Regulaminu
Chillout jest uprawniona do zmiany Regulaminu i zmiana ta staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Chillout. Termin zmiany nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w serwisie zmienionego Regulaminu. Użytkownik przy pierwszym logowaniu w serwisie, licząc od chwili wejścia w życie zmian, zostanie powiadomiony o takich zmianach i o możliwości ich akceptacji.
Wersja obowiązująca od dnia 06.04.2020r.